I samarbejde med Favrskov Kommune og Erhvervshus Midtjylland, holder Favrskov Erhverv en inspirations for detailhandlere i Favrskov. Hensigten med inspirationsaftenen, er at du går hjem med fornyet energi til at arbejde videre med din butik, købmandskabet og hele oplevelsen af dit univers.
Aftenen byder på flere oplæg med fokus på de forskellige muligheder, du som butiksejer har for at brande dig til din målgruppe.
Butikkens unikke potentialer
Maria Louise Engelbredt fra Erhvervshus Midtjylland arbejder til dagligt med udvikling af midtjyske detail- og handelsvirksomheder. Hun vil fortælle om, hvordan man som butik kan komme forbrugernes behov for oplevelse, relevans og lethed i møde og derigennem udnytte butikkens unikke potentiale. Hun tager os på en tur i forbrugernes univers, og ser på, hvad der er vigtigt for os lige nu, midt i at den ene krise topper den anden.
Online markedsføring af den fysiske butik
Jacob Borup, indehaver og konsulent af marketingbureauet, All Social, kan godt forstå, hvis man synes at digital markedsføring kan være en jungle af finde rundt i. Det kan specielt for den fysiske butiksejer resultere i, at virksomheden ikke kommer i gang eller – endnu værre – at virksomheden er sårbar overfor eksterne partnere, der kan ”hjælpe dem med deres digitalisering”. Det kan resultere i lange bindinger, manglende kontrol og dyre lærepenge. Jacobs oplæg skal derfor mindske barrieren for at komme i gang med sociale medier, der kan få fat på lokalområdet, samt hvordan liveshopping kan bruges på utraditionelle måder.
Læs mere om arrangementet og tilmeld dig på Favrskov Erhvervs hjemmeside: