Før sommerferien i år, annoncerede HSK Fodbold, at Per Rasmussen, nuværende direktør for Grauballe Bryghus, ville indtræde som sponsoransvarlig i klubben. Per Rasmussen har tidligere været sponsoransvarlig i Hadsten Sports Klub, lige som han har været kommerciel direktør i Bjerringbro-Silkeborg og senest i Aarhus Håndbold.
Nu meddeler HSK Fodbold så, at samarbejdet er ophørt igen, blandt andet på grund af en ny struktur i klubben, hvor man vil forsøge at inddrage flere frivillige i arbejdet om at skaffe sponsorkroner.
” Vi takker Per for den indsats, han gennem årene har ydet for HSK Fodbold. Nu er det tid til, at nye kræfter tager over. Det skal blandt andet ske via vores nye struktur, hvor et sponsorudvalg og økonomiudvalg, bestående af flere frivillige, skal løse opgaven. Det er en del af HSK Fodbolds vision om at skabe en klub med et stærkt fællesskab, og hvor der er plads til og brug for alle, der vil fodbold enten på eller uden for banen”, udtaler Gert Jensen, formand i HSK Fodbold til klubbens hjemmeside.
Per Rasmussen er for nylig startet som direktør for Grauballe Bryghus, og det er også en af grundene til, at samarbejdet nu ophører, her godt et halvt år efter, at det blev indledt.