ByensNyt, der til december kan fejre fem års fødselsdag, styrker sig på den kommercielle front, og tilknytter nu en særdeles velkendt lokal profil som kommerciel ansvarlig.
Det er Lene Søstrøm, bosiddende i Hinnerup, og en velkendt profil inden for salg, senest ved Lokalavisen Favrskov, der har sagt ja tak til at blive kommerciel ansvarlig for ByensNyts aktiviteter i forhold til partnerskaber og annoncører. Lene har gennem mange år arbejdet med salg i Favrskov, og kender derfor kommunen og dens virksomheder særdeles godt.
“Vi er rigtig glade for, at Lene har sagt ja til at bliver kommerciel ansvarlig for ByensNyt. Vi ser det som en blåstempling af vores redaktionelle arbejde, at Lene kan se muligheder i et samarbejde på den kommercielle front, og glæder os meget over, at vi har formået at tiltrække Lene. Vi vil være hele Favrskovs foretrukne lokale medie, og det kræver en sund økonomi, således at vi kan bruge endnu flere ressourcer på det redaktionelle, og det er vi helt overbeviste om, at Lene Søstrøm kan hjælpe os i mål med”, lyder det fra Jan Erik Elgaard, der ejer ByensNyt.
Lene Søstrøm glæder sig også til at komme i gang med at øge salget hos ByensNyt, og ser et stort potentiale i mediet, der nu dækker hele Favrskov via fire nyhedsmedier.
“Jeg ser frem til at trække i arbejdstøjet og få endnu mere gang i ByensNyts kommercielle vækst. Redaktionelt er ByensNyt et fornuftigt sted, så nu er det min opgave, at få løftet salget så det står mål med den redaktionelle indsats, og samtidig være med til at sikre en endnu stærkere dækning af hele Favrskov Kommune fremadrettet”, lyder det fra Lene Søstrøm.
Med ansættelsen af Lene Søstrøm, siger vi samtidig farvel til Per Rasmussen, der gennem de seneste to år har stået for salget. Per er blevet ansat hos Box Depotet, og takker derfor af hos ByensNyt for denne gang. Vi vil gerne sige tak til Per for indsatsen, og ønsker ham alt mulig held og lykke fremadrettet.