Der bliver ikke spillet meget håndbold for tiden, men opbakningen til byens lokale håndboldklub fejler ikke noget blandt Hadstens virksomheder, hvor blandt andet EDC Huset Hadsten netop har forlænget deres aftale med Hadsten Håndbold.
Det har på alle måder været en speciel sæson for Hadsten Håndbold, der har måtte se til, at deres medlemmer ikke har kunnet træne og spille kamp, at der ingen tilskuere må være til klubbens 1. divisionskampe samt en lang række aflysninger af diverse arrangementer. Så den lokale opbakning fra virksomhederne er vigtig, og EDC er da også glad for, at deres engagement i klubben fortsætter.
”Vi vil gerne være lokale og bakke op om det der sker i nærområdet, hvilket vi gør i mange sammenhænge. Hos Hadsten Håndbold føler vi samtidig, at vi faktisk får noget reel eksponering, både fysisk på diverse trøjer og bander, men i særdeleshed gennem diverse tiltag fra klubbens side, hvilket vi sætter stor pris på”, fortæller Jeanet Gårdsdal, der fastslår, at mange af deres sponsorater bliver givet med hjertet, men at der i stigende grad også er fokus på, at dem de støtter, giver noget igen den anden vej.
”Det vi støtter er langt hen ad vejen med hjertet, men det er klart, at vi har også en forventning om, at vi får noget den anden vej, og det gør vi i Hadsten Håndbold. Vi føler vi er en del af et netværk, der kobler os sammen med andre, som vi ikke havde tænkt på kunne være en mulighed at lave noget med, så det er klart et af de sponsorater, der betyder mest for os”, fastslår Jeanet, der sammen med Jette Eriksen har EDC Huset Hadsten.
Hos Hadsten Håndbold er der naturligvis også begejstring over det forlængede samarbejde med EDC, der indebærer klubbens Trille-Trolde hold, klubbens ungdomstrænere samt et personligt sponsorat af Stine Schmidt, der er en af profilerne på 1. divisionsholdet.
”I en mærkværdig tid, er det dejligt at mærke opbakningen fra medlemmerne og byens virksomheder, herunder EDC Huset Hadsten. Vi har igennem de seneste år udviklet et stærkt partnerskab med EDC Huset, som specielt bakker op om vores ungdomsafdeling i stor stil og er med til at muliggøre at vi kan sætte flere initiativer og projekter i gang, som skal gøre det endnu bedre og sjovere at være en del af Hadsten Håndbold. Vi glæder os til endnu et år, med EDC i folden af samarbejdspartnere, hvor et par nye tiltag også ser dagens lys sammen med dem”, lyder det fra Simon Olsen, der er Event- og Salgschef i Hadsten Håndbold.